21 Temmuz 2008 Pazartesi

Silverlight nedir?

Flash öğrenme merakım vardı fakat bir türlü zaman bulamamıştım tam başlayacağım derken uzun zamandır etrafta gördüğüm flash a çok benzeyen silverlight denen bir yapı çıktı. Ben de .net geliştiricisi olarak eğer bu flash ın yerini tutuyorsa flash yerine bunu öğrenebilirim dedim kendime ne de olsa Microsoft ürünü. Ama tam olarak nedir bu Silverlight, flash mı yoksa daha da fazlası mı? Eminim bu çoğu kimsenin kafasında kalan bir soru işareti? Ben de makale falan arıyordum nedir ne değildir diye sağolsun sevgili Daron Yöndem'in tavsiye ettiği bir makale Silverlight ı çok güzel bir şekilde her yönüyle açıklamış. Buradan bu güzel makale için kendilerine çok teşekkür ediyorum. Blog tutmanın en harika yönü işte bilgilerin paylaşımı. Sizin de aklınızda ufak bir soru işareti varsa okuyun derim en fazla 15 dakika.
Bu güzel makaleye buradan ulaşabilirsiniz.
Yakın zaman içinde Silverlight yazılarıyla beni de karşınızda görürseniz şaşırmayın ;)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Selamlar Ahmet,

Makalenin işine yaramasına çok sevindim ;) Silverlight çalışmalarını bekliyorum.

Daron Yöndem
http://daron.yondem.com/tr/

Ahmet Uzun dedi ki...

inşallah en kısa zamanda
yorumunuz için teşekkürler hocam